Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران پیرو در خصوص اطلاعات و صورتهای مالی منتشر شده و افشای اطلاعات با اهمیت در خصوص مزایده منتشر شده در سامانه کدال در پاسخ به نامه سازمان بورس توضیحات خود را ارائه نمود.

"لکما" شفاف سازی کرد

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران پیرو در خصوص اطلاعات و صورتهای مالی منتشر شده و افشای اطلاعات با اهمیت در خصوص مزایده منتشر شده در سامانه کدال در پاسخ به نامه سازمان بورس اظهار داشت: سایر اطلاعات مورد نیاز جهت حضور در مزایده طی 11 برگ تهیه گردیده و شرایط پرداخت نیز (بصورت نقدی) در صفحه 7 اسناد ذکر گردیده که در زمان مراجعه خریداران اسناد ، به ایشان ارائه می گردد.

شایان ذکر است قیمت پایه مزایده (قیمت کارشناسی  کانون کارشناسان رسمی دادگستری) در پاکت ممهور، دریافت گردیده و به هنگام برگزاری کمیسیون معاملات طبق روال قانونی بازگشایی می گردد.

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران  در خصوص درلایل تاخیر در افشای آگهی مذکور در سامانه کدال اظهار داشت: این شرکت همچون گذشته خود را ملزم به اجرای قوانین سازمان محترم بورس اوراق بهادار، دانسته و در آینده نیز نسبت به این مهم در خصوص افشاء به موقع اطلاعات توجه ویژه خواهد داشت.

کارخانجات مخابراتی ایران در خصوص دلایل اعطای مهلت، تنها دو روز کاری جهت شرکت در مزایده اظهار داشت: با عنایت به عرف دوره زمانی دریافت اسناد مزایده به مدت سه روز و بیشتر و عدم وجود دستورالعمل خاص در این خصوص و همچنین انجام این رویه در سنوات گذشته و عدم مخالفت از سوی سازمان محترم بورس و اوراق بهادار در موارد مشابه، فرصت سه روزه ( پنجشنبه، شنبه و یکشنبه) جهت این مزایده مد نظر قرار گرفته است. بدیهی است در صورت الزام به برگزاری مزایده طی زمان بیشتر، خواهشمند است دستورالعمل را دستور به ابلاغ فرموده تا از این پس شرکت نیز طبق دستورالعمل اقدام نماید.لکمالکما

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24